shutterstock_162664115.jpg

5 grunde til at du IKKE skal bruge Excel til tilmelding

Er du én af dem?

Som sveder over tilmeldinger og registreringer i et Excel-ark?

Så skal du vide, at du langt fra er den eneste. For der er mange (RIGTIG MANGE) andre, som også styrer al tilmelding og dertilhørende korrespondance i Excel og Outlook. Mange, som knokler derudaf for at holde styr på det hele.

Forstå mig ret. Både Excel og Outlook er super gode og brugbare programmer – bare ikke til at styre tilmelding og registrering. For laver du arrangementer med mange deltagere er Excel som ”tilmeldings- og registreringssystem” en tidsrøver af en anden verden.

Og der sker fejl.

Dumme, trælse fejl. Der igen giver ekstra arbejde.

Hvis du stadig er i tvivl om hvorfor, du skal begynde at kigge dig om efter et system til at håndtere tilmelding og registrering, så har vi samlet 5 grunde til, at du ikke skal bruge Excel.

Her kommer 5 grunde til, at du ikke skal bruge Excel til tilmelding og registrering på events.

 


  1. Excel sender ikke selv en svar-mail tilbage til deltageren, når de har tilmeldt sig til dit arrangement
  2. Excel retter ikke sig selv til, når en deltager foretager en ændring i valg af overnatning
  3. Excel ved ikke, at der er forskel på deltagertyper. At der er forskel på om en person er almindelig deltager, VIP, gratis deltager, ledsager eller speaker
  4. Excel husker ikke selv på at ændre navnet på den deltager, der skal deltage i et af dine arrangementer i stedet for en kollega
  5. Excel sender ikke automatisk en reminder ud til alle dine deltagere om, at de skal huske at betale deltagergebyret

 

Excel gør intet af sig selv!

Absolut intet.

Det er DIG, der skal gøre alt arbejdet.

Og det tager tid med alt det manuelle arbejde. Lang tid!

Og der sker i praksis for mange fejl.

Suk!

 

Registreringssystemer til at håndtere tilmelding og registrering

Hos OrgaNicer har vi registreringssystemer til at håndtere tilmelding og registrering til alle arrangementer. Registreringssystemer, der gør alle disse ting stort set AUTOMATISK.

Vi har hjulpet masser af kunder med at få automatiseret tilmeldinger og registreringer. Så de kunne skrue timetallet ned på et mere fornuftigt niveau.

Og vi hjælper også gerne dig.

Med vores hjælp sparer du helt sikkert omkostningerne ind i tid. For ikke at tale om en reduceret fejlmargin, der er til at tage og føle på.

Og lige nu giver vi 20% rabat til vores trofaste læsere, hvis du bestiller håndtering af tilmelding og registrering. Tilbuddet gælder bestillinger foretaget til og med maj 2017.

Se mere om vores håndtering af Tilmelding og Registrering her.

 

De bedste hilsner,

Tina Biel, projektleder hos OrgaNicer

 

Ps. Er du ikke allerede tilmeldt nyhedsbrevet kan du blive det her. Alle vores læsere har nemlig adgang til de 20% rabat på håndtering af tilmelding og registrering. Men du skal skynde dig – tilbuddet gælder kun bestillinger foretaget til og med maj 2017.

Tilmelding og Registrering
sådan hjælper OrgaNicer

Tilmelding og Registrering

Sådan hjælper vi dig med at styre tilmelding og registrering til din konference på en nem måde. Og når du lader os hjælpe med registrering og tilmelding, sparer du tid. Meget tid.

Fakturering
sådan hjælper OrgaNicer

Fakturering

Det burde være simpelt, men der er altid udfordringer, når man skal indkræve betaling for deltagelse på et arrangement. Selvom det forekommer, er det sjældent fordi dine deltagere ikke vil betale. De glemmer det bare, eller har indbetalt forkert, eller …

Hotelhåndtering
sådan hjælper OrgaNicer

Hotelhåndtering

Det kan være uoverskueligt med de mange opgaver forbundet med at arrangere overnatning til dine deltagere. Og en dyr affære, hvis du misser hotellets deadlines. Vores bookingeksperter er nemlig 100-meter-mestre i hotelhåndtering – og de hjælper dig gerne.

Skal vi hjælpe dig til dit næste arrangement?

JA TAK! – Kontakt mig

Skal vi kontakte dig?


Indtast dine oplysninger herunder – så kontakter vi dig hurtigst muligt!