Skip to main content

De 7 ting du skal huske, når konferencen er slut…

 

Den der følelse… efter en stor konference eller event.

 

Når savsmulden har lagt sig, champagnen er drukket og deltagerne er taget hjem. Efter måneders planlægning og eksekvering. Og det var så det.

 

Og så alligevel.

 

For der er altid noget at gøre, en to-do-liste mere, for en mødeplanlægger.

 

I denne uges blogindlæg, får du en tjekliste til alt det du skal huske EFTER en stor konference. Det er nu, du skal samle op og binde sløjfe på arrangementet. Tjeklisten kommer her:

 


1. Forbered evalueringer med konferencesteder og andre underleverandører. Tag udgangspunkt i de opstillede mål, kontrakter og aftaler

 2. Afhold evalueringer – eksterne og interne

3. Notér alle relevante konklusioner og gode idéer til næste event. Sørg for at gemme dem et sted, hvor dine kollegaer har adgang til dem

4. Kontroller alle modtagne fakturaer og sammenhold med kontrakter og aftaler

5. Udsend evt. fakturaer til deltagere eller andre

6. Igangsæt rykkerprocedurer

7. Send takkebreve til bl.a. speakere og konferencier – og husk opfølgende kommunikation til dine deltagere som udsendelse af præsentationer m.m., samt efter-promovering, hvis du også står for den del

 

 

En succesfuld konference kræver altså en grundig afrunding. Fyld selv flere punkter på listen, så den giver mening for netop dit arrangement. Og får du brug for assistance, så ring til OrgaNicer 😉

De bedste hilsner

Annette Bang Nielsen

Bookingchef i OrgaNicer

 

© 2022 OrgaNicer, All Rights Reserved