Tilmelding og registrering til din konference på en nem måde

Eller til dit årsmøde, messe, kongres, netværksarrangement eller en helt anden form for event.

Vi har nogle effektive tilmeldings- og registreringssystemer. Og så er håndteringen heraf én af de services, vi løser rigtig mange af for vores kunder.

Fordi vi er gode til det.

Og fordi vi har erfaringen og løser rigtig mange af denne type opgaver hen over året, kan vi løse opgaven til en skarp pris.

Lad OrgaNicer hjælpe med registrering og tilmelding og spar tid

Når du lader os hjælpe med registrering og tilmelding, sparer du tid. Meget tid. Så på en måde, køber du ikke bare et tilmeldingssystem eller et registreringssystem, der kan håndtere alle de forskellige typer og kategorier af deltagere, du har på dine arrangementer. Det, du egentligt køber, er mere tid. Tid til alle de 1000 andre opgaver, du skal løse, når du planlægger og eksekverer din næste event.

Når vi hjælper med at håndtere tilmelding og registrering får du altid disse services med:

  • Online tilmeldingsformular – selvfølgelig med grafisk tilpasning, så det matcher dit arrangements udtryk.
  • Mulighed for differentierede deltagertilbud. Dvs. at vi laver forskellige deltagerkategorier, der får adgang til forskellige muligheder under registreringen. Fx kunne du have deltagerkategorier som gratister, talere, udstillere, VIP’s og lignende. Og du har helt sikkert brug for forskellige informationer fra dem hver især, ligesom gratisterne og VIP’s ganske sikkert ikke skal have adgang til de samme muligheder.
  • Mulighed for din egen unikke e-mailadresse til arrangementet.
  • Adgang til online deltagerlister og andre rapporter efter ønske. Det betyder, at du som arrangør altid kan følge med i de aktuelle tal over tilmeldinger. Du kan også få adgang til at downloade rapporter til intern brug.
  • Link du kan indsætte direkte på din egen hjemmeside. På den måde giver du dine deltagere let adgang til tilmeldingen (også når de løbende har rettelser til deres tilmelding). Så slipper du for hundredvis af mailkorrespondancer frem og tilbage.
  • Håndtering af indbetalinger. Vi sørger for det hele og afregner efter endt arrangement til dig med én samlet slutregning. Let og enkelt for dig.

Skal vi hjælpe dig til dit næste arrangement?

JA TAK! – Kontakt mig

Skal vi kontakte dig?


Indtast dine oplysninger herunder – så kontakter vi dig hurtigst muligt!