Bruger du (også) for meget tid på registrering og tilmelding?

Vi har alle sammen været der.

Excel-helvede…

Der er IKKE rart at være.

Ofte er det startet helt uskyldigt. Med et arrangement, der skulle planlægges. Folk skulle meldes til. Og så tænkte man (i al sin uskyld) ”Dét laver jeg lige i et Excel-ark” – for så er der jo orden på sagerne.

Og det er der også.

Men det er en tidsrøver af en anden verden!

Og fejlmargin er for stor. Det giver grå hår og ondt i maven til os, der står for koordineringen.

Suk!

Vejen ud ad Excel-helvede?

Jeg har haft kunder, der er sunket så langt ned i Excel-helvede, at de ikke selv kunne finde vejen op igen.

Fx havde jeg en kunde… Lad os kalde hende Helle. Helle arbejdede i et stort, internationalt firma. Hun lavede vel i omegnen af 200-250 arrangementer om året. Ene mand. I hele verden. Kurser, der uddanner medarbejdere i nye regler og metoder inden for deres felt.

Helle havde travlt. Sindssyg  travlt.

Havde knap tid til frokost og arbejdede ALT for mange timer.

Og ved du, hvad det vildeste ved det hele var?

Helle styrede det hele i Excel!

Mange bække små

Der er ikke noget galt med at bruge Excel. Altså, når du har få og letoverskuelige arrangementer. Men når du skal håndtere tilmelding til mange mennesker, måske endda til mange forskellige arrangementer, så bliver det uoverskueligt.

Det var ikke kompliceret og tog heller ikke ret lang tid for Helle at rette én deltagers hotelreservation fra 1-værelses til 2-værelses.  Det tog heller ikke ret lang tid at rykke for en enkelt manglende betaling eller notere og videreformidle særlige kostbehov på én deltager. Men summen af de mange små rettelser og e-mails med spørgsmål frem og tilbage åd al Helles tid.

Tid, som hun (og alle os andre, der planlægger events) helt ærligt godt kunne bruge på noget andet.

De rigtige systemer til tilmelding og registrering

Det er heldigvis en del år siden, at vi her hos OrgaNicer gik over til at bruge registreringssystemer til at håndtere tilmelding og registrering til alle arrangementer. Registreringssystemer, der gør alle disse ting helt AUTOMATISK.

Vi hjalp Helle med at få automatiseret sine tilmeldinger og registreringer. Så hun kunne skrue timetallet ned på et mere fornuftigt niveau.

Og vi hjælper også gerne dig.

Med at komme op fra Excel-helvede.

Der findes mange systemer på markedet, og vi har testet en stor del af dem. Har du brug for hjælp til at vælge dit eget system ud, er vi her for dig med råd og vejledning.

Eller vi kan ordne det hele for dig i vores system.

Du sparer helt sikkert omkostningerne ind i tid. For ikke at tale om en reduceret fejlmargin, der er til at tage og føle på.

Og lige nu, giver vi 20% rabat på håndtering af tilmelding og registrering til vores trofaste nyhedsbrevslæsere. Tilbuddet gælder til og med maj 2017.

Send os en mail her, hvis du vil have adgang til de 20% rabat

Og se mere om vores håndtering af Tilmelding og Registrering her.

 

De bedste hilsner,

Tina Biel, projektleder hos OrgaNicer

 

Ps. Er du ikke allerede tilmeldt nyhedsbrevet kan du blive det her. Det er nemlig kun modtagere af vores nyhedsbrev, der har adgang til de 20% rabat på håndtering af tilmelding og registrering. Men du skal skynde dig – tilbuddet gælder kun til og med maj 2017.

Tilmelding og Registrering
sådan hjælper OrgaNicer

Tilmelding og Registrering

Sådan hjælper vi dig med at styre tilmelding og registrering til din konference på en nem måde. Og når du lader os hjælpe med registrering og tilmelding, sparer du tid. Meget tid.

Fakturering
sådan hjælper OrgaNicer

Fakturering

Det burde være simpelt, men der er altid udfordringer, når man skal indkræve betaling for deltagelse på et arrangement. Selvom det forekommer, er det sjældent fordi dine deltagere ikke vil betale. De glemmer det bare, eller har indbetalt forkert, eller …

Hotelhåndtering
sådan hjælper OrgaNicer

Hotelhåndtering

Det kan være uoverskueligt med de mange opgaver forbundet med at arrangere overnatning til dine deltagere. Og en dyr affære, hvis du misser hotellets deadlines. Vores bookingeksperter er nemlig 100-meter-mestre i hotelhåndtering – og de hjælper dig gerne.