Kedelige møder er dyre møder…

Omvendt logik, tænker du måske?

For alt det fede – lækre lokaler, gourmet-forplejning og fancy keynotes – det som gør møder  spændende istedet for kedelige – det koster jo knaster. Mange knaster.

 

Og joeh – det kan der være noget om.

 

I hvert fald, hvis ikke-kedelig er lig med underholdning og bling.

Men når vi taler udbytte af møder, så er det en anden sag. Her hos OrgaNicer mener vi, at dyre møder, er de møder, som ender med at være spild af tid.

Uanset, om budgettet er højt eller lavt.

Hvis mødedeltagerne har præcis den samme indsigt og viden, som de havde, da de kom til mødet – så er det et dyrt møde.

Punktum.

 

Få mest muligt udbytte

Men hvordan designer man så et møde, som i stedet for at være kedeligt og dyrt – er fedt, lærerigt – og endda (potentielt) billigt?

Jaaa.

Man skal egentlig bare have lidt mod. Og kreativitet. Og så gøre brug af de fem Meetovation principper.

Principperne kan du læse mere om i denne artikel, som vi har lavet i samarbejde med finduddannelse.dk.

Og hvis du nu, når du har læst den, vil have vores erfaring og hjælp til den praktiske udførelse – og input til de kreative elementer. Så ringer du bare. Vi har også masser af mod ;-).

 

De bedste hilsner

Mette Linjordet Thuesen

Projektleder i OrgaNicer

 


Ps. Kunne du lide dette blogindlæg?

Få mere som dette = viden, værktøjer, trends og tips til dit arbejde med at planlægge og designe møder og events. Alt sammen (plus super gode tilbud) sendt direkte til din indbakke hver mandag.

Ja tak – send guldkornene direkte til mig