Tnkende-kvinde.jpg

Vælg mellem 4 kundetyper og skærp kommunikationen

I denne svære tid vil vi gerne hjælpe jer med at kommunikere bedst muligt med jeres mødedeltagere og samarbejdspartnere.

Derfor har vi indgået et samarbejde med Institut for kundetyper, som guider dig igennem arbejdet med krisekommunikationen her og nu.

I artiklen skrevet af Sanne Dollerup finder du hjælp til, hvilke overvejelser der skal gøres i denne periode.

Ved at kigge på hvilken kundetyper din virksomhed henvender sig til, ud fra fire emotionelle kundetypesegmenter, får du en strategisk fremgangsmåde til:

  1. Hvad du skal gøre
  2. Hvad du ikke skal gøre
  3. Et konkret case-eksempel

Læs meget mere i artiklen og placér netop din kundetype

 

 

De bedste hilsner,

Katrine Jespersen

Digital kommunikationsmedarbejder i OrgaNicer

 


Ps. Kunne du lide dette blogindlæg?

Få mere som dette = viden, værktøjer, trends og tips til dit arbejde med at planlægge og designe møder og events. Alt sammen (plus super gode tilbud) sendt direkte til din indbakke hver mandag.