Kommunikation
før, under og efter din event

Det er vigtigt.


Drønvigtigt.

Både før, under og efter dit arrangement ligger der en større kommunikationsopgave og venter. Kommunikation med dine deltagere. Og kommunikation med dine stakeholders; fx pressen, samarbejdspartnere og sponsorere.

Jo bedre, du har planlagt og designet denne kommunikation, jo bedre service oplever dine deltagere. Og jo mere professionel fremstår du overfor dine stakeholders.

Eventkommunikation er mange ting. Det kan være design og opbygning af en informativ eventhjemmeside, opbygning og vedligeholdelse af en event app til dit arrangement, drift af sociale medier som facebook, LinkedIn eller Instagram, produktion og udsendelse af nyhedsbreve, pressemeddelelser, osv.

Det kan være live streaming af dine forskellige oplægsholdere, optagelse af lyd eller video som du kan dele med dine deltagere efterfølgende eller bruge i markedsføring af dit næste arrangement.

Men det kan også være tryksager såsom navneskilte, program, floorplan, osv. Eller et grafisk design og en kommunikationsstil, der matcher det ønskede image.

Alt sammen er det med til at understøtte det image, dit arrangement får hos dine deltagere og stakeholders.

Se nærmere beskrivelse af de services, vi tilbyder, herunder.

Eventhjemmeside
sådan hjælper OrgaNicer

Eventhjemmeside

En stærk online tilstedeværelse kan gøre forskellen på succes eller fiasko for et arrangement. OrgaNicer hjælper dig med at få en flot og velfungerende hjemmeside til dit arrangement.

Eventapp
sådan hjælper OrgaNicer

Eventapp

Vi sørger for at din event app passer både i udtryk og indhold til dit arrangement. En event app giver rig mulighed for interaktion og er et bæredygtigt alternativ til trykt program og praktiske informationer.

Tryksager
sådan hjælper OrgaNicer

Tryksager

Selvom tendensen går mod færre tryksager og mod mere information online og via apps, er der alligevel visse ting, der stadig fungerer bedst på tryk. Fx navneskilte eller anden fysisk skiltning.